TIMBERLAND WSPIERA
Timberland to nie tylko sieć sklepów, ale również odpowiedzialność społeczna marki.
Zgodnie z naszą misją Timberland stworzył specjalny program Path of Service™, w którym firma wspiera wszelkie inicjatywy swoich pracowników na całym świecie, dotyczące pomocy i wolontariatu zarówno organizacjom pożytku publicznego jak i lokalnym społecznościom. Każdy z pracowników Timberland, może poświęcić 40 godzin pracy rocznie na działalność w wolontariacie. Koszty pracy pokrywa Timberland.
Inicjatywy pracowników w ramach Path of Service™ doprowadziły także do stworzenia z okazji 25-lecia firmy dwóch, własnych programów: Timberland Earth Day oraz Timberland Serv-A-Palooza. Firma systematycznie rozwija kluczowe dla niej programy, zaszczepiając ideę Path of Service we wszystkich krajach w których Timberland jest obecny.
W Polsce firma zapoczątkowała swoją aktywność społeczną w 23 września 2005 r. – w ramach akcji Serv-a-Palooza, w jednym z krakowskich, rodzinnych domów dziecka.
Miło nam, iż praca i bezinteresowne zaangażowanie naszych pracowników i partnerów w niesieniu pomocy innym zyskała uznanie zarówno wśród władz miasta Krakowa, które wyróżniły nas nominacją do tytułu „Filantrop Krakowa AD 2007”, jak i wyróżnienia w projekcie „Dobra Praktyka CSR. Element strategii firmy.” prowadzonym przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Samorządny Związek Zawodowy Solidarność oraz firmę doradczą Deloitte.
Więcej informacji oraz zdjęć na temat działań Timberland w ramach programu Timberland Wspiera znajdą Państwo na stronie www.timberlandwspiera.pl.