Timberland
Best Then. Better Now.
Jak w każdej Firmie z duszą – nasza historia zaczęła się od marzenia pewnego szewca. Jego ambicją było stworzenie idealnych butów, które będą odpowiadać na potrzeby ciężko pracujących ludzi. Tych, którzy nierzadko w ciężkich warunkach, ramię w ramię budowali potęgę Stanów Zjednoczonych.
Ów szewc nazywał się Nathan Swartz. W 1962 roku kupił udziały w małej, bostońskiej firmie obuwniczej. W kolejnych latach stał się jej właścicielem a do biznesu zaprosił swoich synów. Jeszcze w latach 60. udało im się rozpocząć produkcję butów innowacyjną metodą – bezszwowego łączenia cholewki z podeszwą. Tak narodziło się kolejne marzenie...
1973 rok okazał się przełomowy. Po latach testów Sidney Swartz przedstawił swoim pracownikom buta dedykowanego właśnie im. Model 10061. Solidnie wykonany, z żółtego nubuku, całkowicie wodoodporny. Wytrzymały w każdych warunkach. To początki Ikony, która w XXI wieku jest jednym z najczęściej podrabianych butów. Premium 6, 10061, Żółty But - podbił serca najpierw pracowników Timberland, następnie wszystkich Amerykanów i reszty świata. Nazwa buta stała się nazwą Firmy, która w kolejnych latach obserwowała, jak spełnia się ich american dream.
Dlaczego Yellow Boot i cała marka Timberland stała się ikoniczna? To autentyczność, której nie da się podrobić. To przywiązanie do tradycji i historii, którą buduje się zawsze wspólnie. To jakość, którą widać na każdym etapie produkcji, a której efektem są doskonałe buty, ubrania i akcesoria, wykonane z najlepszych materiałów. To innowacyjność, która w XXI wieku uzupełnia historyczne korzenie marki.
To także szacunek dla otoczenia, w którym funkcjonujemy. W stosunku do ludzi, którzy z nami współpracują. W stosunku do środowiska, w którym działają nasze fabryki. To właśnie w poczuciu głębokiej odpowiedzialności za lokalną społeczność i ochronę ekosystemu wprowadzamy do naszych produktów zielone technologie, które wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu. Sadzimy drzewo za każdą parę sprzedanych butów. Współpracujemy z najlepszymi firmami jak Leather Working Group, które w procesie produkcji dbają o poszanowanie praw człowieka i ochronę środowiska.
Jesteśmy transparentni i wiarygodni. Cenimy szczerość i gramy w otwarte karty. Chcemy być marką odpowiedzialną społecznie, dostarczając naszym Klientom najlepsze, miejskie i outdoorowe produkty na co dzień. Wierzymy, że zarówno oni, jak i my, wymagają od życia czegoś więcej.
Timberland. Best Then. Better Now.