Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?

    Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, nie powinien on jednak nosić śladów użytkowania. Jak tego dokonać? Wystarczy, że oddasz go w jednym z Salonów stacjonarnych lub prześlesz nam na adres:

    Sklep internetowy Timberland
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    Z dopiskiem „sklep internetowy Timberland – wymiana lub zwrot”

    Możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu w celu umówienia bezpłatnego kuriera po odbiór towaru.

    Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś mailowo wraz z fakturą.

    Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

  2. W jakim czasie realizowana jest wymiana lub zwrot płatności jeśli oddałem go drogą wysyłkową?

    Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dociera do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.

    Jeśli dokonujesz wymiany lub zwrotu, prosimy o sprawdzanie poczty mailowej. W chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz od nas automatyczną wiadomość z fakturą korygującą oraz kolejne maile o kolejnych etapach realizacji zwrotu/wymiany.

  3. Chcę wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?

    Nie ma możliwości wymiany towaru na inny, zarówno tańszy, jak i droższy. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Możesz natomiast zwrócić towar i po prostu kupić interesującą Cię rzecz, niezależnie od jej ceny.

  4. Co jeśli Salon stacjonarny, w którym chcę dokonać wymiany, nie będzie dysponował interesującym mnie produktem?

    Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci Timberland, nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. W takiej sytuacji towar zostanie dostarczony pod podany przez Ciebie adres.

  5. Chcę dokonać wymiany/zwrotu w Salonie stacjonarnym towaru zakupionego online. Czy konieczne jest wydrukowanie faktury?

    Nie jest to konieczne, niemniej zalecamy wydruk faktury. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, wystarczy, że pokażesz ją sprzedawcy na zdjęciu.

  6. Dokonałem zakupu w sklepie internetowym, ale chcę zwrócić towar w Salonie stacjonarnym. W jakiej formie zostaną mi zwrócone środki za opłacone zamówienie?

    Jeśli w kasie Salonu będzie znajdowała się kwota odpowiadająca wartości zamówienia, środki zostaną Ci zwrócone od razu, w gotówce. Pamiętaj jednak, że użyte w zamówieniu bony zostaną zwrócone w takiej samej formie, to znaczy jako bon.

  7. Czy mogę zwrócić lub wymienić w outlecie produkt zakupiony w sklepie internetowym?

    Niestety nie. Wymiany lub zwrotu można dokonać tylko w regularnym Salonie stacjonarnym Timberland lub drogą wysyłkową.

  8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach okres ten może nieznacznie się wydłużyć.

  9. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

    W trosce o szybką i bezpieczną dostawę wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i DHL oraz paczkomatów InPost. Jeśli jednak wolisz odbiór osobisty, możesz zamówić towar do wybranego Salonu stacjonarnego.

  10. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu? Gdzie znajdę podane rzeczywiste długości wkładek wewnętrznych dla danego modelu obuwia?

    Na stronie jest dostępna tabela rozmiarów https://e-timberland.pl/tabela-rozmiarow. Wymiarowanie podane jest według producenta.

    W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową lub w dowolnym Salonie stacjonarnym Timberland. Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

  11. Jak sprawdzić dostępność innych rozmiarów niż tych publikowanych na stronie?

    Jeżeli produkt nie został opublikowany na naszej stronie oznacza to, że nie jest dostępny w naszych magazynach.

    Oferta widoczna na stronie Timberland jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Możliwe jednak, że asortyment powiększy się wraz z następnymi dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia, dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.

  12. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

    Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jeśli interesuje Cię wysyłka poza granice kraju, sprawdź, czy Timberland ma przedstawicieli w miejscu, w którym przebywasz: https://www.timberland.co.uk/shop/en/tbl-uk/select-country

  13. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, nie ma takiej konieczności. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient – wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu.

  14. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

    Zachęcamy do skorzystania z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Jeśli po upływie tego czasu wciąż go nie otrzymałeś, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu.

  15. Chcę aktywować konto klienta założone na stronie Timberland, ale link aktywacyjny, który otrzymałem nie działa. Co teraz?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu, dzięki czemu będziemy mogli wygenerować nowy link aktywacyjny, który otrzymasz na adres mailowy.

  16. Jak mogę usunąć moje dane osobowe?

    Sklep internetowy zapewnia Ci możliwość samodzielnej kontroli swoich danych osobowych, poprzez ich modyfikowanie, uzupełnianie i usuwanie w odpowiednim do tego miejscu w Sklepie internetowym, dostępnym po zalogowaniu poprzez podanie przydzielonego identyfikatora i hasła dostępowego. Zawsze możesz też zwrócić się do Sklepu internetowego:

    - pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny:

    Marketing Investment Group S.A.
    ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
    31-864 Kraków
    z dopiskiem: „e-timberland.pl”

    - na adres e-mail: kontakt@e-timberland.pl
    - na nr tel.: +48 12 681 84 48

  17. Czy w sklepie internetowym mogę użyć karty podarunkowej zakupionej w Salonie stacjonarnym?

    Tak, naturalnie. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w pole „Bon płatniczy”.

  18. Chcę użyć bonu płatniczego podczas składania zamówienia internetowego. Gdzie należy go wpisać?

    Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Następnie zaznacz opcję „Bon płatniczy”, w widniejącym obok pustym polu wpisz numer bonu i zatwierdź operację.

    Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa niż wartość bonu.

  19. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

    Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia, jakim jest potwierdzenie, oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się (nie zostały pobrane z Twojego konta środki), albo z innego powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?

    Aby otrzymać nowy link do płatności za zamówienie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) albo za pośrednictwem chatu. Możesz również poczekać, aż link do płatności zostanie automatycznie wysłany mailowo lub złożyć nowe zamówienie.

    Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu.
    Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane.

  20. Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

    Na adres kontakt@e-timberland.pl wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności oraz z numerem zamówienia i przekaż Biuru Obsługi Klienta (numer telefonu: 12 681 84 48) informację, że taka wiadomość została wysłana. Potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację, ale zastrzegamy, że może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

  21. Czy za zamówienie złożone online do wybranego Salonu mogę zapłacić bonami przy jego odbiorze?

    Niestety nie. Zamówienie z dostawą do Salonu stacjonarnego należy opłacić „z góry” wybraną formą płatności online.

    Jeżeli chcesz użyć bonów do zamówienia, wpisz jego numery w koszyku w trakcie składania zamówienia. W przypadku kwoty przewyższającej wartość bonu różnicę możesz dopłacić online.

  22. Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu. Zastrzegamy jednak, że anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe – wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

  23. Nie otrzymałem dowodu zakupu razem z zamówieniem. Dlaczego?

    Jedną z wartości Timberland jest troska o środowisko – właśnie dlatego wszystkie dokumenty, to znaczy faktura i formularz zwrotu/wymiany są przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów na poczcie mailowej – czasem właśnie tam trafiają nasze wiadomości.

    W przypadku braku maila z dokumentami, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 48) lub wyślij wiadomość na adres kontakt@e-timberland.pl lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

  24. Dostałem towar inny, niż zamówiłem. Co teraz?

    Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również udać się do dowolnego Salonu stacjonarnego Timberland.

    Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przeciwnym wypadku otrzymasz zwrot środków na konto.

  25. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

    Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Timberland lub Salonach stacjonarnych Timberland możesz reklamować w ciągu 2 lat od jego otrzymania.

  26. Jak złożyć reklamację produktu, w którym wystąpiła wada?

    Możesz to zrobić w każdym z Salonów stacjonarnych Timberland lub drogą wysyłkową. Jak?

    Reklamacja w regularnym Salonie stacjonarnym
    Zabierz ze sobą reklamowany towar i dowód jego zakupu (fakturę sprzedaży). Na miejscu nasi sprzedawcy pomogą Ci dokonać wszelkich niezbędnych formalności. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni.

    Reklamacja drogą wysyłkową
    Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem https://e-timberland.pl/wymiany-zwroty-reklamacje

    Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na adres:

    Sklep internetowy Timberland
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    Z dopiskiem „sklep internetowy Timberland - reklamacja”

    Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Pamiętaj, że decydując się na wysyłkę, zobowiązujesz się do jej opłacenia, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

    W przypadku zakupów na paragon, zachęcamy do reklamowania towaru w Salonach stacjonarnych Timberland.

  27. Jak przystąpić do Klubu Timberland w sklepie internetowym?

    Chcesz mieć stałą zniżkę 5% na zakupy, dostawać oferty specjalne oraz być na bieżąco z najświeższymi newsami? Zachęcamy do dołączenia do Klubu Timberland!

    Przystąpienie do klubu za pośrednictwem strony internetowej

    1. Utwórz konto w sklepie e-timberland.pl.
    2. Zrób zakupy za minimum 600zł.
    3. W drugim kroku Koszyka przejdź do sekcji „Klub Timberland” i zaznacz opcję „Chcę przystąpić do klubu”.
    4. Wypełnij krótki formularz, a następnie wciśnij „DALEJ”, żeby potwierdzić zapis. Dokończ zakupy. Kartę Klubową przyślemy do Ciebie pocztą.

    Przystąpienie do klubu w sklepie stacjonarnym

    1. Zrób zakupy za minimum 600zł w dowolnym Salonie stacjonarnym Timberland.
    2. Wypełnij krótki formularz razem z naszym Doradcą Klienta.
    3. Nasz Doradca od razu zarejestruje kartę w systemie, a Ty będziesz mógł cieszyć się przywilejami Klubowymi.

    W Salonach stacjonarnych Timberland chęć przystąpienia do Klubu zgłoś przed opłaceniem zakupów i wystawieniem przez sprzedawcę paragonu.

    Podczas bieżących i każdych kolejnych zakupów automatycznie zostanie Ci naliczona stała zniżka 5%. Ponadto będziemy Cię na bieżąco informować o akcjach promocyjnych oraz modnych nowościach.

    Szczegóły w regulaminie pod linkiem: https://e-timberland.pl/klub-timberland

  28. W sklepie online nie nalicza mi się rabat z karty Klubu Timberland założonej w Salonie stacjonarnym. Co teraz?

    Przede wszystkim pamiętaj, że zniżka klubowa naliczy się automatycznie po zalogowaniu i w ostatnim kroku w koszyku – upewnij się więc, że jesteś zalogowany i spokojnie przejdź do ostatniego etapu. Jeżeli rabat wciąż się nie nalicza, koniecznie sprawdź, czy adres e-mail podany przy zakładaniu karty klubowej jest zgodny z tym, wpisanym podczas rejestracji konta klienta na stronie Timberland.

    Co w sytuacji, gdy Twój adres mailowy przypisany do karty Klubu Timberland różni się od tego podanego podczas rejestracji na stronie Timberland? Spokojnie, nadal możesz skorzystać ze zniżki. Aby zyskać klubowy rabat, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 48), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu z prośbą o sprawdzenie lub zmianę adresu mailowego przypisanego do karty.

    Aby skorzystać z klubowej zniżki, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, a numer karty klubowej nie może być przypisany do adresu mailowego innego użytkownika.

  29. Jak mogę zmienić dane przypisane do karty Klubu Timberland?

    Aby zmienić dane przypisane do karty Klubu Timberland należy przesłać wiadomość mailową na adres kontakt@e-timberland.pl podając numer swojej karty oraz szczegółowe informacje dotyczące tego, jakiej zmiany chcesz dokonać. Pamiętaj jednak, że aktualizacja danych może potrwać do 30 dni.

[script]$(document).ready(function(){$('.question').click(function(){$(this).next('.answer').slideToggle('slow');});});[/script]
Powrót

NASZ SKLEP INTERNETOWY WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunkiprzechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Rozumiem
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]