FAQ

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, nie powinien on jednak nosić śladów użytkowania. Jak tego dokonać? Wystarczy, że oddasz go w jednym z Salonów stacjonarnych (pamiętaj, aby nie był to salon typu outlet) lub prześlesz nam na adres:

Sklep internetowy TIMBERLAND
No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
(z dopiskiem „sklep e-Timberland – zwrot lub wymiana”)

Jeśli należysz do Klubu Timberland możesz nadać darmowy zwrot w punktach i automatach DHL. W takiej sytuacji do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany, a na paczce umieścić etykietę zwrotną. Oba dokumenty zostały wysłane wraz z fakturą. Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dociera do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko. Jeśli nie będziemy dysponować produktem w odpowiednim rozmiarze, zamiast wymiany dokonamy zwrotu pieniędzy.

Jeśli dokonujesz wymiany lub zwrotu, prosimy o sprawdzanie poczty mailowej. W chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz od nas automatyczną wiadomość z fakturą korygującą, a następnie maile o kolejnych etapach realizacji zwrotu/wymiany.

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny, zarówno tańszy, jak i droższy. Wymiana jest realizowana tylko na ten sam produkt w innym rozmiarze Możesz natomiast zwrócić towar i po prostu kupić interesującą Cię rzecz, niezależnie od jej ceny.

Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci Timberland, nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. W takiej sytuacji towar zostanie dostarczony na podany przez Ciebie adres.

Nie jest to konieczne, wystarczy, że pokażesz ją sprzedawcy w formie elektronicznej.

Pieniądze zostaną zwrócone od razu: gotówką lub na kartę. Pamiętaj, że księgowanie zwrotu dokonanego przez terminal płatniczy może trwać do 14 dni. Jeśli w zamówieniu użyto bonów, zostaną one zwrócone w takiej samej formie, to znaczy jako bon. W przypadku zamówień opłaconych za pośrednictwem systemu Klarna, zwrot środków nastąpi bezpośrednio do serwisu.

Niestety nie. Wymiany lub zwrotu można dokonać tylko w regularnym Salonie stacjonarnym Timberland lub drogą wysyłkową.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach okres ten może nieznacznie się wydłużyć.

W trosce o szybką i bezpieczną dostawę wysyłki realizujemy za pośrednictwem Orlen Paczki oraz firm kurierskich DPD i DHL. Jeśli jednak wolisz odbiór osobisty, możesz zamówić towar do wybranego Salonu stacjonarnego.

Na stronie jest dostępna tabela rozmiarów https://e-timberland.pl/tabela-rozmiarow. Wymiarowanie podane jest według danych otrzymanych od producenta.

W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową lub w dowolnym Salonie stacjonarnym Timberland. Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

Jeżeli produkt nie został opublikowany na naszej stronie oznacza to, że nie jest dostępny w naszych magazynach.

Oferta widoczna na stronie Timberland jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Możliwe jednak, że asortyment powiększy się wraz z następnymi dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia, dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.

Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jeśli interesuje Cię wysyłka poza granice kraju, sprawdź, czy Timberland ma przedstawicieli w miejscu, w którym przebywasz: https://www.timberland.com/en-us/location-selector

Nie, nie ma takiej konieczności. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient – wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu.

Zachęcamy do skorzystania z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Jeśli po upływie tego czasu wciąż go nie otrzymałeś, sprawdź skrzynkę ze spamem lub ofertami – zdarza się, że nasze maile tam trafiają. Jeśli tak się nie stało, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie ( 12 681 84 48 ), mailowo (kontakt@e-timberland.pl) lub za pośrednictwem chatu.

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie ( 12 681 84 48 ), mailowo ( kontakt@e-timberland.pl ) lub za pośrednictwem chatu, dzięki czemu będziemy mogli wygenerować nowy link aktywacyjny, który otrzymasz na adres mailowy.

Administratorem danych osobowych jest Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie, która powołała inspektora ochrony danych. Dane kontaktowe do powołanego inspektora oraz szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych możesz znaleźć w polityce prywatności dostępnej na stronie https://e-timberland.pl/polityka-prywatnosci

Sklep internetowy zapewnia Ci możliwość samodzielnej kontroli swoich danych osobowych, poprzez ich modyfikowanie, uzupełnianie i usuwanie po zalogowaniu się do swojego konta Klienta. Zawsze możesz też zwrócić się do Biura Obsługi Klienta:

- na adres e-mail: kontakt@e-timberland.pl
- na nr tel.: 12 681 84 48
- pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny:

Marketing Investment Group S.A.
ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
z dopiskiem: „e-timberland.pl”

Tak, oczywiście. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w pole „Bon płatniczy”. Pamiętaj, że wartość zamówienia musi być równa lub większa od wartości bonu.

Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Następnie zaznacz opcję „Bon płatniczy”, w widniejącym obok pustym polu wpisz numer bonu i zatwierdź operację. Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa niż wartość bonu.

Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia, jakim jest potwierdzenie, oznacza to, że zamówienie nie zostało złożone i należy podjąć drugą próbę dokonania zakupu. Jeśli jednak otrzymałeś mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia, ale nie udało Ci się dokonać wpłaty, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, które wyśle Ci nowy link do płatności. Możesz to zrobić telefonicznie ( 12 681 84 48 ), mailowo ( kontakt@e-timberland.pl ) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również poczekać, aż link do płatności zostanie automatycznie wysłany mailowo, co nastąpi po trzech dniach od momentu złożenia zamówienia, które nie zostało opłacone. Inną dostępną opcją jest ponowne złożenie zamówienia. Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu. Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane.

Na adres kontakt@e-timberland.pl wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności oraz z numerem zamówienia. Potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

Niestety nie. Zamówienie z dostawą do Salonu stacjonarnego należy opłacić „z góry” wybraną formą płatności online. Jeżeli chcesz użyć bonów przy zamówieniu, wpisz ich numery w koszyku w trakcie składania zamówienia. W przypadku kwoty przewyższającej wartość bonu różnicę możesz dopłacić online.

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie ( 12 681 84 48 ), mailowo ( kontakt@e-timberland.pl ) lub za pośrednictwem chatu. Zastrzegamy jednak, że anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe – wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

Jedną z wartości Timberland jest troska o środowisko – właśnie dlatego wszystkie dokumenty, to znaczy faktura i formularz zwrotu/wymiany są przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów na poczcie mailowej – czasem właśnie tam trafiają nasze wiadomości.

W przypadku braku maila z dokumentami, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie ( 12 681 84 48 ) lub wyślij wiadomość na adres kontakt@e-timberland.pl lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i przekaż zdjęcia produktów, które otrzymałeś: mailowo ( kontakt@e-timberland.pl ) lub za pośrednictwem chatu.

Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przeciwnym wypadku otrzymasz zwrot środków na konto.

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Timberland lub Salonach stacjonarnych Timberland możesz reklamować w przypadku niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącej w chwili dostarczenia produktu i ujawnionej w przeciągu dwóch lat od tej chwili.

Możesz to zrobić w każdym z Salonów stacjonarnych Timberland lub drogą wysyłkową. Jak?

Reklamacja w regularnym Salonie stacjonarnym
W przypadku produktów zakupionych w sklepie online zabierz ze sobą reklamowany towar i dowód jego zakupu (fakturę sprzedaży). Na miejscu nasi sprzedawcy pomogą Ci dokonać wszelkich niezbędnych formalności: w tym wypełnić formularz reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni.

Do reklamowania towaru w Salonach stacjonarnych Timberland zachęcamy również w przypadku zakupów na paragon, dokonanych stacjonarnie.

Reklamacja drogą wysyłkową
Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem https://e-timberland.pl/files/timberland/druk-reklamacji-Timberland.pdf.

Dołącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij ją na adres:

Sklep internetowy Timberland.pl
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
z dopiskiem „sklep Timberland.pl - reklamacja”


Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Pamiętaj, że decydując się na wysyłkę, zobowiązujesz się do jej opłacenia, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Chcesz zbierać punkty i wymieniać je na nagrody, mieć gwarancję darmowej dostawy i zwrotu oraz stałą zniżkę 5% na zakupy? Zachęcamy do dołączenia do Klubu Timberland!

Przystąpienie do klubu za pośrednictwem strony internetowej

  1. Utwórz konto w sklepie e-timberland.pl.
  2. Zrób zakupy za minimum 600zł.
  3. W drugim kroku Koszyka przejdź do sekcji „Klub Timberland” i zaznacz opcję „Chcę przystąpić do Klubu”.
  4. Wypełnij krótki formularz, a następnie kliknij „DALEJ”, żeby potwierdzić zapis. Dokończ zakupy. Kartę Klubową przyślemy do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Przystąpienie do klubu w sklepie stacjonarnym

  1. Zrób zakupy za minimum 600 zł w dowolnym Salonie stacjonarnym Timberland.
  2. Wypełnij krótki formularz razem z naszym Doradcą Klienta.
  3. Nasz Doradca od razu zarejestruje kartę w systemie, a Ty będziesz mógł cieszyć się przywilejami Klubowymi.

W Salonach stacjonarnych Timberland chęć przystąpienia do Klubu zgłoś przed opłaceniem zakupów i wystawieniem przez sprzedawcę paragonu.

Już podczas pierwszych zakupów otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody. Przy kolejnych zakupach Karta Klubowa gwarantuje także stałą zniżkę -5% (zniżka wynikająca z uczestnictwa w Klubie Timberland nie łączy się z innymi promocjami). Ponadto będziemy Cię na bieżąco informować o akcjach promocyjnych oraz modnych nowościach.

Szczegóły w regulaminie pod linkiem: https://e-timberland.pl/klub-timberland

Przede wszystkim pamiętaj, że zniżka klubowa naliczy się automatycznie po zalogowaniu i w ostatnim kroku w koszyku – upewnij się więc, że jesteś zalogowany i spokojnie przejdź do ostatniego etapu. Jeżeli rabat wciąż się nie nalicza, koniecznie sprawdź, czy adres e-mail podany przy zakładaniu karty klubowej jest zgodny z tym wpisanym podczas rejestracji konta klienta na stronie Timberland.

Co w sytuacji, gdy Twój adres mailowy przypisany do karty Klubu Timberland różni się od tego podanego podczas rejestracji na stronie Timberland? Aby nadal korzystać z klubowej zniżki, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie ( 12 681 84 48 ), mailowo ( kontakt@e-timberland.pl ) lub za pośrednictwem chatu z prośbą o sprawdzenie lub zmianę adresu mailowego przypisanego do karty.

Aby skorzystać z klubowej zniżki, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, a numer karty klubowej nie może być przypisany do adresu mailowego innego użytkownika.

Aby zmienić dane przypisane do karty Klubu Timberland należy przesłać wiadomość mailową na adres kontakt@e-timberland.pl podając numer swojej karty oraz szczegółowe informacje dotyczące zmiany, której chcesz dokonać. Pamiętaj jednak, że aktualizacja danych może potrwać do 30 dni.

Jak się z nami skontaktować?

Powrót
[script]$(document).ready( /*[MicMar] - Skrypt pobiera dane z wariantu produktu i przypisuje je do przycisku „dodaj do koszyka”.*/ function () { if ($('.js-sizes-tab.is-onesize').length) { var url = $('.js-sizes-tab.is-onesize .js-sizeItem').data('carturl'); var id = $('.js-sizes-tab.is-onesize .js-sizeItem').data('value'); $('.js-pre-add-cart').attr('href', url); $('.js-pre-add-cart').attr('data-offer-id', id); } /*[MicMar] - Skrypt służący do automatycznego przwijania strony do haka "#toScroll" po jej załadowaniu z parametrem "scroll_down".*/ function scrollToListing(selector = '#toScroll') { const element = document.querySelector(selector); if (element) { element.scrollIntoView({behavior: 'smooth', block: 'start'}); } } document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () { setTimeout(function () { const urlParams = new URLSearchParams(window.location.search); const doScroll = urlParams.get('scroll_down'); const page = urlParams.get('page'); if (doScroll === 'true' || (page && parseInt(page) >= 1)) { scrollToListing(); } }, 1000); });});$(document).ready(function () { if ($('.js-sizes-tab.is-onesize').length) { var url = $('.js-sizes-tab.is-onesize .js-sizeItem').data('carturl'); var id = $('.js-sizes-tab.is-onesize .js-sizeItem').data('value'); $('.js-pre-add-cart').attr('href', url); $('.js-pre-add-cart').attr('data-offer-id', id); } function scrollToListing(selector = '#toScroll') { const element = document.querySelector(selector); if (element) { element.scrollIntoView({behavior: 'smooth', block: 'start'}); } } document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () { setTimeout(function () { const urlParams = new URLSearchParams(window.location.search); const doScroll = urlParams.get('scroll_down'); const page = urlParams.get('page'); if (doScroll === 'true' || (page && parseInt(page) >= 1)) { scrollToListing(); } }, 1000); });});/*[MicMar] - Skrypt służący do poprawnego formatowania oraz walidacji numeru telefonu w formularzu rejestracyjnym.*/$(document).ready(function () { if ($('form[name="enp_customer_registration_form_type"]').length) { var phoneConsent1 = $('input#enp_customer_registration_form_type_consentForm_consent_2250_0'); var phoneConsent2 = $('input#enp_customer_registration_form_type_consentForm_consent_2246_0'); phoneConsent1.attr('disabled', true).closest('.m-form_labe').addClass('is-inactive'); phoneConsent2.attr('disabled', true).closest('.m-form_labe').addClass('is-inactive'); $('#enp_customer_registration_form_type_mobileNumber').keyup(function (event) { var phoneNumber = $('#enp_customer_registration_form_type_mobileNumber').val().replace(/\-/g, '').replace(/\_/g, ''); if (phoneNumber.length > 8) { phoneConsent1.attr('disabled', false).closest('.m-form_label').removeClass('is-inactive'); phoneConsent2.attr('disabled', false).closest('.m-form_label').removeClass('is-inactive'); } else { phoneConsent1.attr('disabled', true).prop('checked', false).closest('.m-form_label').addClass('is-inactive'); phoneConsent2.attr('disabled', true).prop('checked', false).closest('.m-form_label').addClass('is-inactive'); } }); }});/*Skrypt służący do wymuszania wyswietlania waluty w "PLN" [MicMar] 2025-04-01*/(function () { if (document.querySelector('head script[type="application/ld+json"]')) { const script = document.querySelector('head script[type="application/ld+json"]'); const obj = JSON.parse(script.firstChild.nodeValue); obj.offers['priceCurrency'] = 'PLN'; script.firstChild.nodeValue = JSON.stringify(obj); }})();/*Skrypt służący do poprawnego wyswietlania oceny produktu [MicMar] 2025-04-01*/(function () { function rafAsync() { return new Promise(resolve => { requestAnimationFrame(resolve); }); } function checkElement(selector) { if (document.querySelector(selector) === null) { return rafAsync().then(() => checkElement(selector)); } else { return Promise.resolve(true); } } checkElement('.b-product .js-trust-hornet script').then((element) => { if (document.querySelector('.b-product .js-trust-hornet script') && document.querySelector('head script[type="application/ld+json"]')) { const scriptTM = document.querySelector('.b-product .js-trust-hornet script'); const scriptENP = document.querySelector('head script[type="application/ld+json"]'); const obj = JSON.parse(scriptTM.firstChild.nodeValue); if (obj.hasOwnProperty('aggregateRating')) { var number = obj.aggregateRating.ratingValue.toFixed(1); obj.aggregateRating.ratingValue = number; const obj2 = JSON.parse(scriptENP.firstChild.nodeValue); const returnedTarget = Object.assign(obj2, obj); scriptENP.firstChild.nodeValue = JSON.stringify(obj2); scriptTM.remove(); } } });})();[/script]