Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana produktów


Bez stresu i dodatkowych kosztów! W sklepie internetowym Timberland.pl masz aż 30 dni od dnia otrzymania przesyłki na wymianę rozmiaru lub wymianę na inny model w tej samej cenie. Jak to zrobić? Masz dwie komfortowe możliwości: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową.

 

 Ważna informacja: Wymianie podlegają wyłącznie produkty nienoszące śladów użytkowania – w stanie niezmienionym, z metkami. Najczęstszą przyczyną wymiany jest źle dobrany rozmiar. Nie chcesz popełnić tego błędu? Przed zakupem zajrzyj do naszych poradników: jak zmierzyć stopę i tabele rozmiarów.

 

 Bezpłatna wymiana w jednym z salonów stacjonarnych

 

Zabierz ze sobą produkt oraz dokument jego zakupu w formie paragonu lub faktury VAT, którą otrzymałeś e-mailem, a następnie udaj się do jednego z salonów regularnych Timberland (pamiętaj, aby nie był to salon typu outlet). Nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności. Jeśli w wybranym przez Ciebie salonie nie znajdziesz odpowiedniego rozmiaru lub interesującego Cię modelu, postaramy się go sprowadzić. Dbamy o Twój komfort, więc w razie konieczności zapytaj doradcę o możliwość zamówienie towaru z bezpłatną wysyłką pod wskazany przez Ciebie adres.

 

 Bezpłatna wymiana drogą wysyłkową

 1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru przesyłki przez kuriera. Wymiana towaru jest bezpłatna, więc nie poniesiesz kosztów związanych zarówno z odesłaniem produktów, jak też ich ponowną dostawą.

 

 Czekamy na twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00 oraz w soboty 9:00-17:00 pod numerem: 12 681 84 48.

 

 Kuriera możesz zamówić również online: pisząc maila na adres kontakt@e-timberland.pl lub korzystając z aplikacji Livechat dostępnej w zakładce Kontakt.

 

 2. Wypełnij dokument wymiany, który otrzymałeś e-mailowo. W przypadku wymiany rozmiaru, uzupełnij w odpowiednim polu, jaki chcesz otrzymać. Interesuje Cię inny model w tej samej cenie? W dokumencie wpisz kod tego produktu i rozmiar. Chcesz dokonać wymiany na towar w innej cenie? W tym wariancie konieczny jest zwrot i złożenie nowego zamówienia.

 

 3. Starannie zapakuj przesyłkę razem z uzupełnionym dokumentem zwrotu/wymiany i przekaż ją kurierowi.

 

 4. Po kliku dniach od odbioru towaru kurier bezpłatnie dostarczy Ci wybrany rozmiar lub model. Standardowy czas wymiany wynosi 3-14 dni.

 

 Wymiana drogą wysyłkową na koszt własny

 Możesz również odesłać paczkę na swój koszt, jednak w takim przypadku nie zwrócimy Ci poniesionych kosztów wysyłki. W tym celu wyślij ją na poniższy adres:

 

 Sklep internetowy Timberland.pl

 ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro

 30-741 Kraków

 Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - wymiana”

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy


Komfortowo i bezpłatnie. Na zwrot masz aż 30 dni od dnia otrzymania produktu zakupionego w sklepie Timberland.pl. Możesz to zrobić na dwa sposoby: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową.

Ważna informacja:

W Timberland dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!
Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w Timberland dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

Najczęstszą przyczyną zwrotów jest źle dobrany rozmiar. Nie chcesz popełnić tego błędu? Przed zakupem zajrzyj do naszych poradników: jak zmierzyć stopę i tabele rozmiarów.

Bezpłatny zwrot w jednym z salonów stacjonarnych 

Zabierz ze sobą produkt oraz dokument jego zakupu w formie paragonu lub faktury VAT, którą otrzymałeś e-mailem, a następnie udaj się do jednego z salonów regularnych Timberland (pamiętaj, aby nie był to outlet). Nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności, a należność za zwracany produkt otrzymasz w gotówce.

Bezpłatny zwrot drogą wysyłkową 
1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru przesyłki przez kuriera. Zwrot towaru jest bezpłatny, więc nie poniesiesz kosztów związanych z odesłaniem zamówionego produktu. Kurier odbierze zapakowaną przesyłkę, a należność zwrócimy przelewem na wskazany numer konta bankowego.

Czekamy na twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00 oraz w soboty 9:00-17:00 pod numerem: 12 681 84 48.

Kuriera możesz zamówić również online: pisząc maila na adres kontakt@e-timberland.pl lub korzystając z aplikacji Livechat dostępnej w zakładce Kontakt.

2. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać z dokumentu, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobierz wzór formularza tu: ściągnij dokument w PDF. Wypełniając dokument, nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na który dokonamy zwrotu należności.

3. Starannie zapakuj przesyłkę wraz z dokumentem zakupu – paragonem lub fakturą VAT i przekaż ją kurierowi. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.

4. Zwrotu należności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, z jakich skorzystałeś podczas dokonywania transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który powinniśmy wykonać przelew.

5. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwrot drogą wysyłkową na koszt własny

Możesz również odesłać paczkę na swój koszt, jednak w takim przypadku nie zwrócimy Ci poniesionych kosztów wysyłki. W tym celu wyślij ją na poniższy adres:

Sklep internetowy Timberland.pl
ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - zwrot”

Reklamacje


Na wszystkie produkty oferowane w sklepie Timberland.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady określone w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu. Możesz złożyć reklamację na dwa wygodne sposoby: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. W ramach reklamacji możesz zgłosić następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.


Reklamacja w salonie stacjonarnym Zabierz ze sobą produkt i dowód jego zakupu – paragon lub fakturę VAT, a następnie odwiedź jeden z salonów stacjonarnych Timberland. Na miejscu nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności. 


Reklamacja drogą wysyłkową Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś e-mailem lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument PDF). Dołącz dokument do reklamowanego produktu i wyślij przesyłkę na adres:


Sklep internetowy Timberland.pl

ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro

30-741 Kraków

Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - reklamacja”


Ważne informacje: Wypełnij formularz na tyle precyzyjnie, abyśmy mogli poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane. Znacznie ułatwi to i skróci całą procedurę. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty. Jednocześnie informujemy, że Marketing Investment Group S.A. nie ma obowiązku i nie będzie brać udziału w alternatywnych, pozasądowych postępowaniach o rozstrzygnięcie sporu.

Powrót

NASZ SKLEP INTERNETOWY WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunkiprzechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Rozumiem
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]