Ponad 250 000 pracowników, w 3000 fabrykach, w 30 krajach codziennie wytwarza produkty Timberland. Jesteśmy jedną, wielką rodziną.
Timberland od lat dba o to, by każda kolekcja powstawała w zrównoważonych miejscach pracy. W fabrykach, które są uczciwe, bezpieczne i wolne od dyskryminacji. W 1994 roku ustanowiliśmy Kodeks Postępowania, którego zasad trzymamy się do dziś. Dotyczą one globalnej standaryzacji warunków pracy w naszych fabrykach lub u naszych dostawców – które podlegają stałemu monitoringowi.
W 2011 roku Timberland stał się częścią VF Corporation a Kodeks Postępowania dołączył do globalnego Zbioru Reguł i Zasad, którym objęte są wszystkie fabryki oraz najważniejsi kontrahenci, współpracujący z VF. Jeśli chcesz sprawdzić, jak to działa w praktyce przeczytaj więcej na stronie internetowej VF. Regularnie przeprowadzane audyty w miejscach pracy mają za zadanie wykrycie wszelkich nieprawidłowości u samych źródeł oraz wdrożenie programów uzdrawiających i pokazanie najlepszych praktyk.
Timberland Polska, którego właścicielem jest firma Marketing Investment Group, od początku angażuje się w program Earthkeepers, angażując się działania CSR. W ramach strategii odpowiedzialnego biznesu pracownicy wszystkich sklepów oraz krakowskiej centrali spotykają się w różnych miejscach, potrzebujących pomocy i pracują charytatywnie. W sumie w Polsce odbyło się już 18 eventów, organizowanych cyklicznie od 2005 roku. Dzięki pełnopłatnemu programowi wolontariatu pracowniczego przepracowaliśmy ponad 15 000 godzin na rzecz społeczeństwa i środowiska.