Zwroty/wymiany towaru zakupionego w sklepie online
Wszystkie zwroty i wymiany możesz bez problemu realizować poprzez wysyłkę towaru domagazynu.Sprawdź na stronie zakładkę zwroty, wymiany, reklamacje i postępujzgodnie z instrukcjami, dotyczącymi zwrotu drogą wysyłkową.
Dodatkowe dni na zwroty/wymiany towaru zakupionego w salonach stacjonarnych lub online
Dla wszystkich zamówień i zakupów zrealizowanych w lutym i marcu– zwroty/wymiany przyjmujemy do końca kwietnia.
Przypominamy, że masz możliwość zamówienia towaru do paczkomatów In Post
Szybko, łatwo, bezpiecznie. Blisko twojego domu!
Przeczytaj więcej o bezpiecznym odbiorze inadawaniu paczek na stronie InPost. Na odbiór przesyłki masz 48 godzin od otrzymania informacji o jejdostarczeniu do paczkomatu. Po tym czasie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Rekomendujemy bezpieczną płatność online
Masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi tutaj? Chętnie pomożemy. Biuro Obsługi Klienta Timberland.pl działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00 i w sobotę od 9.00 do 17.00.
Biuro Obsługi Klienta: 12 681 84 48
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@e-timberland.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące:
- naszych produktów,
- wyboru odpowiedniego modelu,
- dopasowania rozmiaru,
- dostępności produktów w salonach stacjonarnych Timberland,
a także wszystkich innych nurtujących Cię kwestii. Przyjmujemy również zamówienia składane telefonicznie.
Jesteś zainteresowany współpracą? Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Timberland? Być może planujesz napisać artykuł o naszej marce i potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z nami:
- poprzez e-mail: kontakt@e-timberland.pl
Zapraszamy!