Płatność
- Płatność za pobraniem
Decydując się na płatność za pobraniem należy za zamówienie zapłacić gotówką lub kartą płatniczą podczas dostawy przez kuriera pod wskazanym adresem.
Należy pamiętać, by posiadać odliczoną kwoty pieniędzy dla kuriera, ponieważ kurier może nie mieć możliwości wydania reszty.
Kurierzy standardowo mają przy sobie terminale umożliwiające płatność kartą. Może się jednak zdarzyć, że nie będzie takiej możliwości, na przykład ze względu na awarię terminala płatniczego.
- Przelewy24
To usługa, dzięki której można szybko zapłacić za swoje zakupy. Szybki przelew online: Przelewy24 to jedna z dostępnych form płatności w koszyku zakupowym.
Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie do strony płatności, gdzie istnieje możliwość wyboru jednej z kilku form zapłaty. Najpopularniejszą z nich jest wybór banku i dokonanie płatności po zalogowaniu na swoje konto bankowe.
Następnie należy poczekać, aż płatność zostanie zatwierdzona i nastąpi ponowne przekierowanie na stronę e-sklepu e-Timberland.pl.
- Klarna
Klarna to bezpieczna forma płatności, która pozwala zapłacić za zamówienie po 30 dniach od daty zakupu. Dzięki temu istnieje możliwość przymierzenia zamówionych produktów i podjęcia decyzji o ich zatrzymaniu lub zwróceniu do sklepu. W systemie Klarna zapłaty należy dokonać jedynie za te rzeczy, które zostały zatrzymane. Jak to działa? Na etapie płatności należy wybrać opcję Klarna i złożyć zamówienie. Po odbiorze paczki należy zdecydować, które pozostaną oraz zapłacić za wybrane produkty w Klarna. Klarna poinformuje o zbliżającym się terminie płatności, której należy dokonać przy pomocy karty kredytowej lub debetowej: logując się na stronie Klarna lub w aplikacji Klarna, w której łatwo można dokonać płatności lub zwrotu.
Dla zamówień opłaconych za pomocą serwisu Klarna istnieje możliwość zwrotu towaru. Wymiana na inny rozmiar nie będzie możliwa.
W przypadku rezygnacji i zwrotu produktów do nas, przekażemy wartość zwróconych produktów bezpośrednio do Klarny w ramach spłaty zobowiązania.
Więcej informacji na temat płatności z Klarna znajdziesz tutaj
- PayPo
Kup teraz, zapłać później. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na opłacenie lub zwrot zamówionych produktów.
Korzystając z serwisu PayPo, można zamówić wybrane produkty, przymierzyć i zdecydować, czy są odpowiednie, jeszcze przed zapłatą.
To proste! Należy założyć i aktywować konto w PayPo. W kolejnym kroku należy zamówić produkty wybierając w koszyku metodę płatności PayPo. Aby zamówienie zostało zrealizowane, PayPo musi je opłacić przesyłając do nas środki. Po otrzymaniu paczki należy sprawdzić zamówienie i uregulować należność w PayPo po podjęciu decyzji o zachowaniu produktów. Na spłatę w PayPo jest aż 30 dni od momentu złożenia zamówienia.
Link do uregulowania płatności PayPo zostanie wysłany z firmy PayPo mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Szczegóły dotyczące serwisu PayPo znajdują się na tej stronie: https://www.paypo.pl/.
W przypadku rezygnacji i zwrotu produktów do nas, przekażemy środki za zamówienie bezpośrednio na konto w PayPo, z którego otrzymaliśmy wpłatę.
- BLIK
W naszym sklepie istnieje możliwość szybkiej i bezpiecznej płatności BLIKIEM bez logowania się do banku. By skorzystać z formy płatności BLIK, wystarczy posiadać rachunek w jednym z banków obsługujących ten sposób płatności oraz aplikację mobilną banku.
- W pierwszym kroku składania zamówienia przy metodzie płatności należy wybrać BLIK.
- Następnie należy wyświetlić kod BLIK w swojej aplikacji bankowej.
- W kolejnym kroku koszyka zakupowego na stronie e-timberland.pl należy przepisać wygenerowany numer BLIK do dedykowanego okienka.
- Należy zatwierdzić transakcję na stronie.
- Ostatni krok to potwierdzenie operacji w aplikacji mobilnej banku.
Można również zapłacić BLIK-iem bez kodu.
Podczas dokonywania płatności należy „zapamiętać” sklep lub przeglądarkę w aplikacji bankowej. Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać BLIK i kliknąć „zapłać”. Następnie należy potwierdzić transakcję w aplikacji bankowej.
- Karta podarunkowa
Kartę podarunkową można kupić w jednym z naszych sklepów stacjonarnych Timberland. Zakup karty nie jest możliwy w sklepie internetowym. Jej ważność liczy się od dnia wydania, czyli dnia nabycia. Przez następne 12 miesięcy właściciel karty może wykorzystać znajdujące się na niej środki. Kartę można zrealizować we wszystkich sklepach Timberland i na https://www.e-timberland.pl/.
Kartę podarunkową należy wykorzystać jednorazowo i nie można wymienić jej na gotówkę.
W przypadku wykorzystania karty podarunkowej o danym nominale oraz wybrania produktu w cenie wyższej od wartości bonu, pozostałą kwotę należy dopłacić.
Suma zakupów nie może być niższa niż wartość karty podarunkowej.
Kod rabatowy można wykorzystać w pierwszym kroku koszyka zakupowego. Po wyborze metod płatności i dostawy należy kliknąć w: „Posiadasz kod promocyjny?”. Następnie należy wpisać i aktywować kod.
- Niektóre kody rabatowe nie łączą się z promocjami oraz akcjami specjalnymi.
Ceny widoczne na karcie produktów uwzględniają promocje obowiązujące na stronie sklepu internetowego. Jeśli w koszyku zostanie użyty kod promocyjny na produkt objęty inną promocją, cena w zamówieniu może ulec zmianie.
Kartę podarunkową można kupić w jednym z naszych sklepów stacjonarnych Timberland. Zakup karty nie jest możliwy w sklepie internetowym. Jej ważność liczy się od dnia wydania, czyli dnia nabycia. Przez następne 12 miesięcy właściciel karty może wykorzystać znajdujące się na niej środki. Kartę można zrealizować we wszystkich sklepach Timberland i na https://www.e-timberland.pl/. Kartę podarunkową należy wykorzystać jednorazowo i nie można wymienić jej na gotówkę.
W przypadku wykorzystania karty podarunkowej o danym nominale oraz wybrania produktu w cenie wyższej od wartości bonu, pozostałą kwotę należy dopłacić.
- Suma zakupów nie może być niższa niż wartość karty podarunkowej.
Jeśli zamówienie nie zostało opłacone, prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki e-mail. Jednorazowy link do opłacenia zamówienia został przesłany w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia.
Należy skopiować link, otworzyć go w nowym oknie przeglądarki i sprawdzić, czy istnieje możliwość zmiany formy płatności na wybraną metodę. Należy pamiętać, że link jest jednorazowy.
W przypadku chęci zmiany wybranej formy płatności na inną (Blik, Przelewy24, pobranie), prosimy o kontakt z naszymi Doradcami. W przypadku wyboru płatności metodą Klarna zmiana formy płatności nie będzie możliwa.
Obsługa sklepu Timberland jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 48, e-mail: kontakt@e-timberland.pl). Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
W podsumowaniu do zamówienia znajduje się link umożliwiający dokończenie płatności. Prosimy o sprawdzenie, czy numer zamówienia oraz kwota się zgadzają. Link jest jednorazowy, należy go skopiować i wkleić do nowego okna przeglądarki.
Jeśli płatność się nie powiodła za pomocą przesłanego linku, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami, w celu przesłania nowego linku do płatności on-line. Można również złożyć nowe zamówienie. Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach od daty jego złożenia.
Obsługa sklepu Timberland jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 48, e-mail: kontakt@e-timberland.pl). Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Decydując się na płatność za pobraniem rozliczenie zamówienia nastąpi podczas dostawy przez kuriera pod wskazanym adresem. Opłacenie przesyłki będzie możliwe gotówką lub kartą płatniczą.
Należy pamiętać o odliczeniu kwoty pieniędzy dla kuriera, ponieważ kurier może nie mieć możliwości wydania reszty.
Kurierzy standardowo mają przy sobie terminale umożliwiające płatność kartą. Może się jednak zdarzyć, że nie będzie takiej możliwości, na przykład ze względu na awarię terminala płatniczego.
W celu złożenia zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w sposobie dostawy należy wybrać jeden z naszych salonów Timberland (lista salonów dostępna tutaj). Następnie należy wybrać sposób płatności online.
Należy pamiętać, że zamówienie powinno zostać opłacone zaraz po jego złożeniu. Nie zrealizujemy zamówień, które nie zostaną opłacone.
Doradcy Biura Obsługi Klienta nie mają możliwości złożenia zamówienia z dostawą oraz płatnością w salonie stacjonarnym.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5-6 dni roboczych.
Zwrot środków zostanie zlecony w takiej samej formie, w jakiej otrzymaliśmy płatność. Jeśli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, należy pamiętać, by podać numer konta bankowego w formularzu zwrotu/wymiany odsyłając produkt do nas.
Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu kilku dni roboczych od przyjęcia paczki w magazynie.
Więcej informacji na temat płatności z Klarna znajdziesz tutaj
Kup teraz, zapłać później. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na opłacenie lub zwrot zamówionych produktów.
Korzystając z serwisu PayPo, można zamówić wybrane produkty, przymierzyć i zdecydować, czy są odpowiednie, jeszcze przed zapłatą.
To proste! Należy założyć i aktywować konto w PayPo. W kolejnym kroku należy zamówić produkty wybierając w koszyku metodę płatności PayPo. Aby zamówienie zostało zrealizowane, PayPo musi je opłacić przesyłając do nas środki. Po otrzymaniu paczki należy sprawdzić zamówienie i uregulować należność w PayPo po podjęciu decyzji o zachowaniu produktów. Na spłatę w PayPo jest aż 30 dni od momentu złożenia zamówienia.
Link do uregulowania płatności PayPo zostanie wysłany z firmy PayPo mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Szczegóły dotyczące serwisu PayPo znajdują się na tej stronie: https://www.paypo.pl/.
W przypadku rezygnacji i zwrotu produktów do nas, przekażemy środki za zamówienie bezpośrednio na konto w PayPo, z którego otrzymaliśmy wpłatę.
W celu uzyskania szerszych informacji na temat działania płatności PayPo, prosimy o kontakt bezpośrednio z Pracownikami Serwisu PayPo: +48 22 333 74 60, bok@paypo.pl
Jak się z nami skontaktować
CHATBOT
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem
NAPISZ E-MAIL
kontakt@e-timberland.pl
ZADZWOŃ
tel. 12 681 84 48