Regulamin dodawania opinii

 

 Regulamin opinii w Sklepie Internetowym Timberland.pl

 

Dział z opiniami powstał z myślą o jeszcze lepszym dopasowaniu sklepu internetowego Timberland.pl do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Dlatego czekamy zarówno na opinie pozytywne - żeby wiedzieć, które rozwiązania się sprawdzają, jak i na konstruktywną krytykę - żeby wiedzieć co jeszcze wymaga udoskonalenia.

Regulamin dodawania opinii

1. Opiniami są wszystkie informacje lub ich fragmenty pozostawiane przez użytkownika przy użyciu formularzy zgłoszeniowych w sklepie internetowym Timberland.pl.

2. Sklep internetowy Timberland.pl nie ingeruje w treści opinii użytkowników, zastrzegając sobie jedynie prawo do ich usunięcia lub nieopublikowania gdy;
- nie dotyczą bezpośrednio funkcjonowania sklepu internetowego Timberland.pl (np. opinie o produktach)
- są sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami 
- są obraźliwe względem osób trzecich (np. wulgaryzmy)
- wzywają do przemocy, nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
- stanowią przekaz reklamowy (np. linki do stron niezwiązanych z marką Timberland)
- naruszają prawa autorskie, patentowe, tajemnice handlowe oraz pozostałe prawa własności intelektualnej
- nie posiadają wartości merytorycznej
- są skopiowane z powszechnie dostępnych źródeł lub stanowią powtórzenie opinii danego użytkownika lub innych użytkowników

3. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami użytkowników, którzy zgłaszają je na własną odpowiedzialność.

4. Użytkownik zgłaszając opinię oświadcza, że nie narusza ona prawa ani praw osób trzecich.

5. Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii pozostawianych przez użytkowników.

6. Publikując opinię Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.. zastrzega sobie prawo do publikacji części adresu IP, z którego nastąpiło połączenie z serwerem sklepu internetowego Timberland w momencie zgłaszania opinii.

7. Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zastrzega sobie prawo do wyłączenia działu "Opinie" lub samego mechanizmu zgłaszania opinii bez podawania przyczyny.

8. Zgłaszając opinię, użytkownik zwyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie i publikowanie, kopiowanie i modyfikowanie oraz dystrybucję zgłoszonych opinii przez Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.

9. Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na zgłaszane opinie i do bezpośredniego kontaktu z autorem opinii.

10. Niniejszy Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania. Marketing Investment Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, które stają się obowiązujące w momencie ich publikacji na stronie internetowej sklepu Timberland.pl.