Koszty dostawy i wysyłka

Koszty dostawy
Dostawa gratis!

Niezależnie od ilości zamówionych produktów czy wybranej formy płatności, dostawę kurierską pod wskazany adres, do wybranego paczkomatu InPost lub do jednego z salonów Timberland masz zawsze gratis. Nie pobieramy opłat za dostarczenie zamówionego towaru, a także za jego zwrot.

Wysyłka

Dbamy o Twój komfort, dlatego możesz wybierać spośród trzech bezpłatnych form dostawy zamówienia: kurierem pod wskazany adres, do wybranego paczkomatu InPost lub do jednego z salonów stacjonarnych Timberland.
Darmowa dostawa kurierem DPD
Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 8:00-18:00. W przypadku zakupu kilku produktów w ramach jednej transakcji, zamówione towary mogą być przesłane w więcej niż jednej paczce. Status przesyłki można śledzić na stronie DPD Polska: www.dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Zlokalizuj przesyłkę” lub kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta DPD – numer telefonu: 22 577 55 55 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-14:00).

Ważna informacja: Jeśli kurier nie zastanie Cię pod podanym adresem dostawy, zostawi awizo z informacją o ponownym terminie próby doręczenia lub ze wskazaniem czasu i miejsca, gdzie możesz odebrać przesyłkę.
Darmowa dostawa do paczkomatów InPost na terenie Polski
Wybierz jeden z ponad 1800 paczkomatów InPost w ponad 400 miastach na terenie Polski i odbieraj, kiedy chcesz. Kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail oraz SMS. Możesz odebrać przesyłkę o dowolnej porze, jednak nie później niż 72 godziny od momentu otrzymania wiadomości. Status przesyłki możesz śledzić online, wpisując jej numer.
Darmowa dostawa do salonów stacjonarnych Timberland na terenie Polski
Gdy zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie salonu Timberland, poinformujemy Cię o tym mailowo i przez SMS. Na odbiór swojego zamówienia masz aż 7 dni od momentu otrzymania wiadomości.

Formy płatności
Masz do wyboru trzy bezpieczne formy płatności: za pobraniem, przedpłata oraz płatność w salonie stacjonarnym.

Za pobraniem
Płatność za pobraniem oznacza uiszczenie należności gotówką w momencie doręczenia paczki przez kuriera. Jeśli wybierzesz tą możliwość, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

Przedpłata
Przedpłata oznacza dokonanie płatności online poprzez systemy DotPay lub PayPal. Oba z nich umożliwiają uiszczenie należności przelewem lub przy użyciu karty kredytowej.

Ważna informacja: Chcesz płacić za pośrednictwem systemu DotPay? Możesz znacznie przyspieszyć zaksięgowanie wpłaty, a tym samym realizację zamówienia. Jak? Z widocznej listy wybierz swój bank, zaloguj się, potwierdź dokonanie przelewu elektronicznego i gotowe.

Płatność w salonie stacjonarnym Jeśli wybierzesz dostawę do salonu stacjonarnego Timberland, możesz uiścić należność przy odbiorze: gotówką, kartą kredytową lub bonem płatniczym.
Czas realizacji
Dbamy o szybką i bezpieczną dostawę. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13:00 zazwyczaj są wysyłane jeszcze w tym samym dniu, a ich dostawa możliwa jest już następnego dnia. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. W niektórych przypadkach okres ten może nieznacznie się wydłużyć – do 5 dni roboczych.

Ważna informacja: W przypadku zamówień opłaconych online za moment przyjęcia zamówienia do realizacji uważane jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym. W zależności od wybranej formy płatności może to potrwać od kilku minut lub godzin (karta płatnicza lub kredytowa) do nawet kilku dni (przelew).

Dostępność produktów
Wszystko, co widzisz na Timberland.pl, jest dostępne!
Dbamy o szybką realizację zamówienia, dlatego w naszym sklepie internetowym zobaczysz wyłącznie dostępne modele i rozmiary. Dysponujemy siecią magazynów w całej Polsce, dzięki czemu w chwili składania zamówienia zyskujesz pewność, że szybko i sprawnie otrzymasz kupiony towar.